بلاگـ

هر آنجا که شما خواهید دیده شوید
آوای صدرا رسانه » بلاگ » اکران برند چای دو غزال
17 دی 1400

اکران برند چای دو غزال

اکران برند چای دو غزال

موسسه آوای صدرا رسانه به عنوان مجری انحصاری تبلیغات چای دوغزال در سراسر کشور با فراهم کردن بستر تبلیغات محیطی گسترده در تلاش است گامی در راستای تحقق «حمایت از تولید داخلی» بردارد.

-------------کیفیت منحصربفرد محصولات چای دوغزال و بسته بندی های مناسب باعث شده، چای این شرکت منطبق با اکثریت سلیقه ها و ذائقه های ایرانی قرار گرفته و با اقبال عمومی روبرو گردد و ثبات کیفیت محصولات سبب وفاداری مشتریان دوغزال شده است. کارخانه شرکت بهشت قندیل در فاصله ۴۰ کیلومتری شهر تهران واقع گردیده و مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰۰ متر مربع شامل سالن های تولید مجهز به پیشرفته ترین دستگاههای بسته بندی اتوماتیک و کاملا بهداشتی، آزمایشگاه، فضاهای اداری، رستوران، تاسیسات مدرن روز و … می باشد.

اکنون بیش از ۲۰۰ نفر پرسنل تمام وقت بصورت مستقیم و هزار نفر دیگر بصورت غیر مستقیم در سراسر ایران به اشکال مختلف با شرکت بهشت قندیل همکاری می نمایند. هدف این شرکت، احترام به خواسته مشتریان، جلب رضایت آنان، صداقت، رعایت اصول اخلاق حرفه ای، همگام بودن تکنولوژی روز و برآورده کردن نیازهای بازار بوده و عمل به این موارد در طی سالهای گذشته ضامن بقاء و پیشرفت این مجموعه گردیده است.
شرکت بهشت قندیل محصولات خود را از طریق شرکت غزال پخش بصورت تخصصی به فروش می رساند و طی این دوره فعالیت خود توانسته پوشش بسیار مناسبی را در سطح استانهای تهران و البرز ایجاد نماید.

دوغزال یکی از برندهای شرکت اکبر برادرز با اصالتی سریلانکایی است، که در سال ۱۹۶۹ میلادی تاسیس شده است. چای دوغزال بیش از ۵۰ سال سابقه حضور در منطقه خاورمیانه دارد. شرکت اکبربرادرز بزرگترین صادر کننده چای سیلان در جهان و فعال در حوزه تولید و تامین چای سیاه می باشد و محصولات تولیدی این شرکت مورد استفاده بسیاری از برند های مطرح جهان است.

روزانه بیش از ۷۵ میلیون فنجان چای از محصولات، تحت نام اکبر برادرز در سراسر جهان مصرف می شود. در حال حاضر حدود یک پنجم از تولید سالانه این کشور، به بیش از ۹۱ کشور جهان صادر می گردد. بیش از یک قرن تجربه در صنعت چای، تست و انتخاب بهترین انواع چای و بهره گیری از دانش کارشناسان مجرب این حوزه سبب گردیده محصولات این شرکت با کیفیتی کم نظیر بخش قابل توجهی از بازار چای دنیا را به خود اختصاص دهد. تاکید بر کیفیت محصولات براساس دانش جامع، تجربه چای، صنعت چای و فرهنگ تجاری سبب گردید در گذر تمام این سالها کیفیت چای عرضه شده همواره به صورت ثابت و در سطح عالی نگه داشته شود.

محصولات دوغزال در گروهای متنوع چای سیاه، سبز، زعفران و برنج با کیفیتی منحصر به فرد و ممتاز تولید و عرضه می گردد. تنوع و گستردگی محصولات دوغزال سبب گردیده است  این مجموعه با اقبال عمومی رو به رو شود.