بلاگـ

هر آنجا که شما خواهید دیده شوید
آوای صدرا رسانه » بلاگ » تقدیر مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران از مدیرعامل آوای صدرا رسانه
17 دی 1400

تقدیر مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران از مدیرعامل آوای صدرا رسانه

تقدیر مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران از مدیرعامل آوای صدرا رسانه

مسوولیت اجتماعی را می‌توان به مفهوم مجموعه رفتارها و تصمیماتی مبتنی بر ارزش‌های مورد پذیرش اجتماع تعبیر کرد که در آن تصمیم‌گیران و اثرگذاران به گونه‌ای عمل و رفتار می‌کنند که علاوه بر تامین منافع خود، شرایط را برای بهبود و ارتقای سطح رفاه جامعه نیز فراهم می‌سازند. این مسوولیت ابعاد و جنبه‌های مختلف و متنوعی دارد اما نخستین جنبه‌ای که پس از مطرح شدن این مفهوم به ذهن می‌رسد مفهوم محیط زیست و تلاش برای حفظ آن است.

در زمینه مسوولیت‌های محیطی، موسسه آوای صدرا رسانه خود را ملزم به رعایت قوانین و قواعدی می‌داند که از آن طریق کمترین آلودگی و تخریب محیط زیست و منابع طبیعی ایجاد شود. از این‌رو بخش اعظمی از تمرکز این موسسه بر حفظ و نگهداری محیط زیست و منابع طبیعی بوده است.

با توجه به اهمیت موضوع محیط زیست برای موسسه آوای صدرا رسانه که همواره تلاش می کند گامی در جهت بهبود شرایط زیست محیطی بردارد، جناب آقای دکتر سعید محمودی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران از خدمات ارزنده آقای دکتر ربیعی مدیر عامل موسسه آوای صدرا رسانه  تقدیر و قدردانی نمودند.

---------------------

متن پیام آقای دکتر محمودی:

جناب آقای دکتر علیرضا ربیعی راد

بی تردید رشد و توسعه پیادار در عرصه محیط زیست کشور جز با احساس مسئولیت عمیق، درایت و تفکر مدیریتی هوشمندانه در پیشبرد برنامه ها و در حین پایبندی به اتصول و دقت نظر پیرامون اجرای مقررات منطقی، اصولگرایانه و ضابطه مند محقق نخواهد شد.

تلاشهای خالصانه و خدمات صادقانه در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست و نیز توجه به مقوله آموزش همگانی و جلب مشارکت عمومی برای دستیابی به محیط زیستی سالم، پویا و بالنده امریست شایسته تقدیر و بایسته سپاس.

با پاس همکاری و همراهی جنابعالی با این اداره کل در تهیه و تولید مجموعه رسانه ای تصویری محیط زیستی، این لوح تقدیم حضورتان می شود. نام و یادتان همواره در دل دوستداران محیط زیست برقرار و پاینده باد.

دکتر سعید محمودی

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران