بلاگـ

هر آنجا که شما خواهید دیده شوید
آوای صدرا رسانه » بلاگ » «آوای صدرا رسانه» در صدر کانون‌های تبلیغاتی پایتخت
17 دی 1400

«آوای صدرا رسانه» در صدر کانون‌های تبلیغاتی پایتخت

«آوای صدرا رسانه» در صدر کانون‌های تبلیغاتی پایتخت

خدای بزرگ را شاکریم که در پناه لطف بی‌پایانش و با تکیه بر تلاش مجدانه همه همکارانمان در «آوای صدرا رسانه» توانستیم رتبه نخست (سطح عالی) را در رتبه‌بندی شرکت‌ها و کانون‌های تبلیغاتی تهران کسب کنیم. این اتفاق بزرگ نشان دهنده توان و تخصص «آوای صدرا رسانه» و حرکت پیوسته آن در مسیر توسعه و پیشرفت است که سازمان زیباسازی شهر تهران با ارزیابی و بررسی همه شرکت‌ها و کانون‌های تبلیغاتی در سال ۹۷، مهر تایید بر آن نهاده است. چه افتخاری از این بالاتر که با اندیشه‌ورزی و تلاش بی‌وقفه خانواده بزرگ «آوای صدرا رسانه» توانسته‌ایم در رقابت با شرکت‌ها و کانون‌های تبلیغاتی پایتخت که همکاران متخصص و مجرب ما هستند، حایز رتبه اول و درجه عالی شویم.

دست‌آوردهای انحصاری «آوای صدرا رسانه» در خلاقیت و نوآوری، تمرکز بر تبلیغات محیطی و ارتقای سطح کیفی آن، پژوهش‌های ‌مداوم میدانی و نظری، توجه به استانداردهای روز جهان در الگوبندی و روش‌شناسی تبلیغات شهری و… از مهمترین شاخص‌هایی هستند که راه ما را در رسیدن به این موفقیت بزرگ هموار کرده‌اند.

امیدواریم که با تکیه بر دانایی و توانایی سرمایه‎های فکری و انسانی و با حضور قلب تپنده آوای صدرا یعنی اعتماد همیشگی مشتریانمان بتوانیم این سطح عالی را برای همیشه حفظ کنیم و روز به روز موفقیت‌های بزرگتری به دست بیاوریم.

این اتفاق مبارک و غرورانگیز را به همه اعضای خانواده آوای صدرا و به ویژه مشتریان‌مان تبریک و شادباش می‌گوییم.